Fraktpolicy

Vi har en 14-dagars returpolicy, vilket innebär att du har 14 dagar efter att du mottagit din vara för att begära en retur.

För att vara berättigad till en retur måste din vara vara i samma skick som du mottog den, oanvänd, med etiketter och i sin originalförpackning. Du behöver också kvittot eller bevis på köp.

För att påbörja en retur kan du kontakta oss på order@o7merch.se. Om din retur accepteras skickar vi instruktioner om hur och vart du ska skicka ditt paket. Varor som skickas tillbaka till oss utan att först ha begärt en retur kommer inte att accepteras.

Skador och problem
Vänligen inspektera din beställning vid mottagandet och kontakta oss omedelbart om varan är defekt, skadad eller om du har fått fel vara, så att vi kan utvärdera problemet och åtgärda det.

Returfrakt
När en retur är accepterad är kunden ansvarig för alla fraktkostnader. Fraktkostnaden kommer att dras av från återbetalningen.

Leverans till ombud
Observera att ditt paket kommer ligga kvar hos ombudet i 14 dagar sedan kommer det att gå i retur till oss. Vi kommer då ta ut en avgift på 200 kr för outlöst paket.

Återbetalningar
Vi meddelar dig när vi har mottagit och inspekterat din retur. Om den godkänns blir du automatiskt återbetald via din ursprungliga betalningsmetod. Kom ihåg att det kan ta lite tid för din bank eller ditt kreditkortsföretag att behandla och bokföra återbetalningen.